با ما همراه باشید با مقاله ی لاغری صورت با چند تمرین ساده از مجموعه مقالات خود آرایی.

خیلی از افراد به محض افزایش وزن صورتشان چاق می شود و زیبایی صورتشان از بین می رود. اندازه ی متناسب صورت در زیبایی بسیار موثر است و لاغری غیر نرمال صورت و چاقی بیش از حد زیبایی شما را مختل می کند. در این مقاله ی اینجا زنونس می خواهیم چند تمرین ساده را برای لاغری صورت به شما عزیزان معرفی کنیم.

چند تمرین ساده برای لاغری صورت

  1. گرم کردن ماهیچه ها

ماهیچه های صورت راگرم کنید، باید تا آنجاکه ممکن است صاف بنشینید سعی کنید حروف های صدادار الفبا (i-a-e-o-u)را آرام تلفظ کنید، اینکار را انجام دهید تا تمام صورت گرم شود.

  1. بالا بردن چانه

چانه را به سمت بالا بکشید، برای کارآمد بودن این ورزش ها روی صندلی بنشینید و سررا به عقب خم کنید، لب ها را تا جای ممکن به سمت جلو فشاردهید.

۵ تا ۱۰ در این حالت بمانید. سعی کنید ماهیچه ها را آرام و این کار را ۲ یا ۳ بار انجام دهید.

  1. حفظ حالت

۱۰ تا ۱۵ ثانیه حالت خودرا حفظ کنید دستانتان را دور خود بپیچید و سپس شروع به کشیدن گردن به سمت بالا کنید ؛همچنین کمر را صاف نگه دارید بعدنفس عمیقی بکشید و تا۱۰ یا ۱۵بشمارید سپس به حالت اولیه بازگردید.

حالا ۵ثانیه لب پایین را به سمت بیرون بکشید بعد دوباره به حالت اولیه بازگردانید این ورزش را ۵ بارتکرارکنید تا زمانی که احساس کنید ماهیچه ها خسته شده اند.

  1. ورزش ماهیچه های گردن

سررابه سمت راست کج کرده و سعی کنید با شانه گوش رابخارانید درهمین زمان فشار کمی را بادست به شقیقه بیاورید ؛ دراین حالت ۱۰ ثانیه بمانید و روی طرف دیگر نیز همین روش را انجام دهید.

  1. نشستن روی صندلی

حرکتی مناسب برای استخوانی شدن صورت می باشد .روی صندلی صاف بنشینید و مدادی را در دهان بگذارید، همه ی این کارها را درحالیکه سررا بدون حرکت و ثابت نگه داشته اید انجام دهید، سپس با مداد روی هوا اسم خود را بنویسید، این کار را تکرار کنید .

  1. بستن دهان و فشردن لب ها

دهان را ببندید و لب ها رابفشارید و سعی کنید به آرامی فک پایین را جلو بیاورید.

حالا انگشت اشاره را روی چانه قراردهید سعی کنید با فشاری که به چانه اعمال می شود مقابله کنید و برای چند ثانیه در این حالت بمانید، اینکار را ۸ الی ۱۰بار تکرارکنید.

  1. لب ها و گونه ها

نفس عمیقی بکشید و لب ها رابهم بفشارید و گونه ها را بادکنید. دست ها را روی گوشه ای ازصورت بگذارید و گوش ها،گونه ها را بپوشانید حالا فشاری به گونه ها بیاورید.

سعی کنید ۵ تا ۶ثانیه در این حالت بمانید و به حالت قبل بازگردید ، این حرکت را  ۵ تا ۶ بار تکرار کنید.

  1. چانه

زبان خود را در برابر سقف دهان خود، در نزدیکی دندان های خود نگه دارید ؛ این کار را ۳۰ ثانیه انجام دهید بعد از ۵ ثانیه استراحت دوباره تکرار کنید تا ۱۰ بار باید این حرکت انجام شود. این حرکت یکی از مهم ترین حرکات است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید: