با ما همراه باشید در سومین مقاله ی راه های افزایش سایز سینه .

در این مقاله ی اینجا زنونس می خواهیم ادامه ی مطلب راه های افزایش سایز سینه بخش های ورزش ، ماساژ ، مصرف ویتامین E ، قرص های ضدبارداری ، دستگاه وکیوم را مطرح کنیم.  پیشنهاد می کنیم مطالب قبلی (را های افزایش سایز سینه ۱ و مقاله ی راه های افزایش سایز سینه  ۲) را نیز مطالعه فرمایید.

 

راه های افزایش سایز سینه

  1. ورزش

ورزش های مناسب برای افزایش سایز سینه ها عبارتند از:

 

شنا

پشت و بدن را در یک خط مستقیم راست نگه دارید. این کار سبب تقویت عضلات سینه و سفت شدن سینه ها می شود.

 

ورزش بازکردن دست به همراه وزنه به حالت پروازی

روی زمین دراز بکشید به صورتی که سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند.

در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند.

باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتی که گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان نه خمیده و نه صاف باشد.

دست ها را از هم باز کنید به صورتی که آرنج ها روی زمین قرار گیرند.

وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند.

دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

 

فشار دادن کف دست

کف دستان خود را به مدت ۵ شماره به یکدیگر بفشارید و سپس به آهستگی رها کنید. این کار را تا ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

 

یوگا یا پیلاتس

این ورزش ها سبب قدرت ماهیچه ها و تقویت عضلات سینه ( زیر پستان ها ) می شود.

 

تمرین با صندلی

برای این ورزش نیاز به استفاده از یک صندلی با بازوی استوار می باشد.

شما باید هر دو دست را در حالت استراحت با گرفتن صندلی به صورت مستقیم نگه دارید و بدن را بلند کنید.

صندلی از پشت بگیرید و بدن خود را به بالا فشار دهید و به مدت پنج ثانیه نگه دارید سپس رها کنید.

این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید.

 

پرس سینه

به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قرار دهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن آن هم استفاده کنید).

وزنه ها را بالا ببرید به صورتی که دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد.

­­­ شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سمت سینه ها متمایل کنید.

وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جایی که آرنج ها کمی زمین را لمس کند.

وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود.

شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.

این حرکت را روی میز پرس سینه انجام دهید نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

 

  1. ماساژ سینه

برای ماساژ از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون یا روغن بادام استفاده کنید.

ماساژ منظم سینه ها می تواند سبب بزرگ شدن اندازه ی سینه ها شود.

ماساژ ابتدا جریان خون را افزایش می دهد و سپس به کشش بافت درون سینه کمک می کند تا ظاهری سفت تر و بزرگتر به خود بگیرد.

روغن را بین دو کف دست خود دو یا سه دقیقه بمالید تا گرم شود.

دست هایتان را روی سینه هایتان قرار داده و به سمت داخل ماساژ دهید این کار را با حرکت دایره ای شکل در تمام قسمت های سینه انجام دهید.

حداقل ۱۰۰ تا ۳۰۰ حرکت دایره ای در صبح ها و مجددا همین تعداد را شب ها قبل از خواب انجام بدهید.

این درمان را دو بار در روز به مدت یک یا دو ماه انجام بدهید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

 

  1. مصرف ویتامین E

برای مصرف ویتامین E  بهتر است روزانه یک عدد قرص به مدت ۱۵ روز استفاده کنید  سپس ۱۵ روز استراحت کنید. مصرف این ویتامین سبب چاقی و پرخوری می شود. بهتر است از پزشک خود برای مصرف ویتامینE راهنمایی بگیرید. هم چنین به جای مصرف قرص می توانید از خوراکی های سرشار از ویتامین Eاستفاده کنید زیرا قرص ها علاوه بر فواید، عوارض نیز دارند.

خوراکی های سرشار از ویتامین E عبارتند از:

گوجه فرنگی، تخمه آفتابگردان، کیوی، پودر فلفل، بادام، اسفناج پخته، زردآلو خشک شده و ریحان خشک شده

 

  1. استفاده از قرص های ضد بارداری ( LD ،HD ، ژاسمین و …)

مصرف این قرصها مخصوصا ژاسمین سبب افزایش سایز سینه ها تا ۳ سایز خواهند شد البته اگر به مدت ۶ ماه ( ۶ دوره ۲۱ روزه ) استفاده کنید. دقت کنید که این دارو ها عوارض نیز دارند مانند:

دل درد، افسردگی، سر درد، سر گیجه، تنبلی تخمدان و…

 

  1. استفاده از دستگاه وکیوم سینه

این پمپ ها یا وکیوم های بزرگ کننده سینه انتخابی فوق العاده برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها در زنانی است که برای افزایش سایز سینه های خود مایل به استفاده از قرص ها و جراحی زیبایی سینه نیستند.

پمپ بزرگ کننده سینه وسیله پزشکی ایمنی می باشد که برای افزایش سایز سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این پمپ ها خیلی ساده بوده، جای زیادی را اشغال نمی کنند و دارای مزایا و فواید زیادی برای سلامت سینه ها می باشند، در حالیکه عوارض جانبی  نیز ندارد.

ماساژ دادن و بادکش کردن سینه ها باعث جریان آزادانه لنف در پستانها شده و از سرطان سینه پیشگیری می کند.

این دستگاه ها  بطور کلی از ۲ لیوان بادکش و یک وسیله پمپ کننده که می تواند الکتریکی یا دستی باشد تشکیل شده اند.

می توان بیان کرد که پمپ های بزرگ کننده سینه از طریق ۳ روش زیر به افزایش سایز سینه ها کمک می کنند.

متعادل سازی هورمون ها و فعالسازی غدد رشد پستان

پمپ بزرگ کننده سینه به غدد پستانی اجازه می دهد تا  جایی که امکان بزرگ شدن دارند، رشد کنند. به علاوه موجب متعادل شدن هورمونهایی می شود که مسوول سفتی و جوانی سینه ها هستند.

کشیده شدن بافتهای چربی

کششی که توسط پمپ در بافت سینه ایجاد می شود باعث متورم شدن سینه ها می گردد. بزرگی  و افزایش حجمی که در بافتها ایجاد می شود در اثر کشیده شدن بافتهای چربی و چربیها به درون سلولهای سینه می باشد.

تولید کلاژن و بافت پستانی جدید

عملکرد کلیدی این پمپ ها کمک به تولید کلاژن و بافت پستانی جدید می باشد. ورزش دادن یا بکار انداختن غدد و بافتها، ذخیره خونی را که باعث افزایش رشد بافتهای سالم و جدید می شود را تقویت می کند.

این دستگاه می تواند حدود ۱ تا ۲ سایز اندازه سینه ها را بزرگ کرده و همچنین باعث سفتی و فرم دهی به سینه ها گردد. برای گرفتن بهترین نتیجه بایستی  روزانه ۲ بار و حداقل ۳ ماه از این دستگاه استفاده کنید. به کار بردن این دستگاه با دیگر روش های طبیعی می تواند فرایند افزایش سایز سینه ها را سرعت بخشد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید: