injazanoonas | اینجا زنونس

فیبروز ابرو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

فیبروز ابرو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

فیبروز ابرو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

فیبروز ابرو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ موضوعی است که در بخش زیبایی چهره و اندام از وب سایت اینجا زنونس به آن پرداخته ایم.

در این مقاله از سایت اینجا زنونس به مطالب زیر می پردازیم:


فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو یک تکنیک جدید با روش و ابزار جدید است که ظاهری بسیار زیبا و طبیعی اما نمیه دائمی را روی پوست صورت ایجاد می‌ کند که می‌ توان آن را ترمیم کرد و یا تغییر داد. 

تکنیک هایی مانند میکرو بلیدینگ یا میکرو فیبروز تفاوت بزرگی در زمینه ی زیبا سازی ابرو ایجاد کرده‌ اند. در این گونه روش ها، جوهر به صورت هاشور، به لایه‌ های سطحی پوست تزریق می‌ شود و این کار باعث می‌ شود هم ظاهر ابرو طبیعی‌ تر بوده و هم پاک کردن و تغییر آن کار راحت تری باشد.


تفاوت فیبروز با تاتو ابرو

در روش تاتو ابرو جوهر به طور غیر طبیعی و به هم پیوسته به زیر پوست تزریق می شد و برای کسی که تاتو کرده بود و می خواست بعد از مدتی آن را پاک کند کار بسیار دشواری بود و در نهایت به دلیل نوفوذ جوهر به عمق پوست، مقداری از جوهر زیر پوست باقی می ماند.

تفاوت اصلی روش میکرو بلیدینگ و میکرو فیبروز با تاتو ابرو در چند نکته می باشد که عبارتند از:

  • در روش فیبروز جوهر به سطح پوست تزریق می شود و عمق لایه های زیر پوست را درگیر نمی کند.
  • پاک کردن فیبروز بسیار راحت از تاتو بود و اثری از آن بعد از پاک کردن به جا نمی ماند.
  • شما می توانید مدل ابرو خود را به راحتی تغییر دهید و آن را پهن یا باریک کنید بدون این که جای تاتوی قبلی باقی بماند.

قلمی که برای روش فیبروز از آن استفاده می شود بسیار باریک و ظریف طراحی شده است. فردی که متخصص این روش است و برای شما این کار انجام می دهد، می تواند به راحتی به شکل تار مو ابرو های شما را طراحی کند. به صورتی  که بعد انجام این کار کسی متوجه تاتو کردن ابروها در شما نشود و باعث شود تا ابرو های  شما بسیار طبیعی به نظر برسد. دراین روش حتی می توان ابرو های پر پشت مانند هاشور طراحی کرد.


جنس رنگ های مورد استفاده در فیبروز

رنگ های مورد استفاده برای فیبروز از مواد معدنی مختلفی ساخته می شوند و فاقد فلزات سنگین می باشند و به راحتی جذب پوست صورت می گردنند و رنگ و ظاهری طبیعی را برای ابروهای شما به ارمغان می آورد.

همچنین این رنگ ها بعد از پاک شدن هاله ای از رنگ قرمز را از خود به جای نمی گذارند و به صورت کامل از روی پوست صورت پاک می شوند.


دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز

فیبروز ابرو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

برای انجام هاشور ابرو به وسیله ی روش فیبروز از قلم میکرو بلیدینگ استفاده می شود. قلم میکرو بلیدینگ مانند یک قلم دستی است که توسط آن می شود خطوط و نقاط بسیار ظریفی را ایجاد کرد.


عوامل موثر بر ماندگاری هاشور ابرو به روش فیبروز

اگر می خواهید ماندگاری هاشور ابرو به روش فیبروز را تا ۳ سال افزایش دهید، می توانید از نکات ساده ی زیر استفاده کنید.

عمق هاشور ابرو

هاشور ابرو به روش فیبروز به وسیله قلم دستی میکرو بلیدینگ انجام می شود. به این معنی است که هر چقدر شخص تاتو کننده هاشور را در عمق بیشتری از پوست صورت بزند، ماندگاری آن نیز افرایش می یابد و هر چقدر عمق هاشور کمتر باشد، ماندگاری نیز به مراتب کاهش خواهد یافت.

نوع پوست

یکی از عواملی که در ماندگاری هاشور ابرو تاثیر گذار است، نوع پوست شما است. هر چقدر پوست شما چرب تر باشد، ماندگاری هاشور ابرو کمتر خواهد بود.

بهتر است اسکراپت صورت را قبل از انجام میکرو فیبروز انجام دهید تا ماندگاری آن افزایش یابد.

تغییرات هورمون های بدن

دوران قاعدگی، بارداری و شیردهی از جمله دوران هایی است که هورمون های بدن شما تغییر می کند و این مورد بر ماندگاری هاشور ابرو تاثیر بسیاری می گذارند.

بهتر است برای افزایش ماندگاری هاشور ابرو تا زمان اتمام دوره های گفته شده صبر کنید و سپس نسبت به انجام فیبروز اقدام نمایید.


انواع مدل های هاشور ابرو بر اساس فیبروز

مدل های مختلفی از هاشور ابرو بر اساس روش فیبروز ابرو وجود دارد که افراد با توجه به سلیقه خود می توانند یکی از این مدل ها را برای اجرا بر روی ابرو های خود انتخاب کنند.

هاشور ابروی تیغ ماهی (spine-3): در این مدل نقطه کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار داده می شود.

هاشور ابروی آسیایی (spine-5): در این مدل نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو قرار داده می شود.

هاشور ابروی کلاسیک (spine-6): در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی واقع می شود و تمام هاشور ها را در جهت آن قرار می دهند.

هاشور ابروی دخترانه (upper spine): در این مدل همه هاشور ها در بالای ابرو ها قرار می گیرد زیرا نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو می باشد.


مزایا و معایب فیبروز ابرو

مزایای فیبروز ابرو

  • ابروها را قرینه می کند.
  • به تاج ابروها فرم می دهد.
  • به آرک ابروها فرم می دهد.
  • ابرو را متراکم می سازد.
  • پاک کردن فیبروز راحت است.
  • تغییر حالت دادن ابروها راحت است.
  • سوزش و درد کمتری دارد.
  • به ابرو ها حالت ظریف و طبیعی می بخشد.
  • این روش دقیق تر از سایر روش هاست.
  • التهاب ایجاد شده توسط فیبروز کم تر است.

معایب فیبروز ابرو

  • استفاده از این روش برای افرادی که قبلا از تاتو برای فرم دادن به ابرو استفاده کرده اند، ممکن نیست.

از این که با مطلب ” فیبروز ابرو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ ” از سایت اینجا زنونس با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم برای خواندن سایر مطالب خود آرایی با ما همراه باشید.


سپیده
کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات، عاشق دنیای برنامه نویسی و کامپیوتر و فعالیت در زمینه های طراحی وب، تولید محتوا، محتوا گذاری، ترجمه، سئو، دیجیتال مارکتینگ و سوشیال مارکتینگ و آشنا با ابزار های گوگل مانند Google Analytics، Google trend و Google AdWords

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *