injazanoonas | اینجا زنونس

انواع روش های برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه

انواع روش های برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه

انواع روش های برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه

با ما در بخش روانشناسی وب سایت اینجا زنونس با مطلبی درباره ی “انواع روش های برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه” همراه باشید.


انواع روش های برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه

اگر به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه خود هستید، روش های گفته شده در زیر می تواند کاربردی باشد.

۱) برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان صادق باشید

همواره این نکته را به یاد داشته باشید که بدترین حقیقت بهتر از بهترین دروغ است. دوستان واقعی کسانی هستند که حقیقت را می‌ گویند، حتی اگر شنیدن آن برایتان سخت باشد. زوج‌ هایی که با یکدیگر صادق هستند، می‌ توانند توفان‌ های زندگی را به عنوان یک تیم تحمل کنند؛ آن‌ها قادر خواهند بود تمامی مشکلات را حل کنند و همه چیز را به دست فراموشی بسپارند. اگر با کسانی که دوستشان دارید صادقانه رفتار می‌ کنید، می‌ توانید مطمئن باشید که رابطه‌ ای پایدار خواهید داشت و به بهترین شیوه اقدام به برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان کرده اید.

۲) برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان با هم به گردش بروید

یکی از راه‌ های دیگر برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان این است که برنامه ریزی کنید تا با هم به سفر بروید. به مکانی بروید که هیچ گونه مزاحمی نداشته باشید و به راحتی بتوانید با هم خلوت کنید. بهتر است گوشی‌ های خود را خاموش کنید، تا بتوانید در طبیعت غرق شوید و از منظره‌ های زیبا لذت ببرید.

رفتن به یک پیک نیک در پارک، گردش در کنار ساحل یا پیاده روی در مسیر‌های طبیعی جنگل به شما فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان و توجه به یکدیگر می‌ دهد و در عین حال از طبیعت زیبا هم لذت می‌ برید. رفتن به گردش روح شما را تازه می‌ کند، ارتباط شما را بهبود می‌ بخشد و باعث می‌ شود، ایده‌ های جدید و جذابی درباره زندگی و کار به ذهنتان خطور کند.

۳) برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان احساسات خود را با او در میان بگذارید

بار‌ها شده است که ما عزیزانی را از دست داده ایم و بعد از آن پشیمان شده ایم که چرا در زمان بودنشان احساس واقعی مان را به آن‌ها نگفتیم. اگر شما برای خلاقیت فردی ارزش قائل هستید، یا اگر به دلیل زحمت‌ هایی که برایتان می‌ کشند، قدردان هستید، یا این که از ویژگی‌ های شخصیتی آن‌ ها لذت می‌ برید و دوستشان دارید، آن‌ ها را از این احساسات مطلع کنید.

نه تنها با گفتن این موارد شما خودتان احساس خوبی پیدا می‌ کنید، بلکه طرف مقابل نیز به ارزش خود نزد شما پی می‌ برد. این موضوع برای افراد ۱۲ تا ۱۸ ساله بسیار مهم است؛ زیرا احساساتشان بسیار متزلزل است و نیاز دارند محبت و توجه دریافت کنند. حتی اگر آن‌ ها سعی می‌ کنند از شما دوری کنند، شما نباید این احساسات را از آن‌ ها دریغ نمایید و نباید در برقراری ارتباط خساست به خرج دهید.

۴) برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان هنگام بیان مطالب دشوار از ضمیر “من” استفاده کنید

یکی از نکات مهم در برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه این است که اگر در مورد وضعیت یا رفتاری ناراحت و عصبانی هستید، به راحتی این موضوع را بیان کنید تا از سوتفاهمات احتمالی جلوگیری نمایید. به جای این که بگویید “شما واقعا من را ناراحت کردید…”، به راحتی بیان کنید که “من واقعا از دست شما ناراحت هستم…”. این لحن بیان باعث می‌ شود طرف مقابل بیش تر بر روی کارهایش تمرکز کند و کم تر موجب ناراحتی شما شود.

به هیچ عنوان ناراحتی خود را پنهان نکنید و اجازه دهید که دیگران متوجه رفتار‌های بد خود بشوند، تا راحت‌ تر آن‌ ها را اصلاح کنند. اگر شما احساسات خود را پنهان نمایید، در بلند مدت با مشکلات شدید تری مواجه می‌ شوید و به روابط خود در آینده لطمه‌ های جدی وارد کنید.

۵) برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان اجازه دهید طرف مقابلتان زمان‌ هایی تنها باشد

هر کس به تنهایی نیاز دارد تا شارژ شود و احساسات منفی و نا امیدی را از خود دور کند. گاهی اوقات هنگامی که طرف مقابلتان ناراحت است باید به سراغش بروید و با او صحبت کنید؛ ولی در برخی موارد بهتر است او را تنها بگذارید و مزاحمش نشوید تا بتواند با درون خود کنار بیاید و کمی آرام شود. علاوه بر این شما می‌ توانید زمان‌ هایی که احتیاج به تنهایی دارید را به راحتی به دیگران اعلام کنید، تا آن‌ ها مزاحمتان نشوند و مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

۶) برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان گاهی لازم است خانه را ترک کنید

گاهی اوقات شما درباره موضوع مهمی با طرف مقابلتان صحبت می‌ کنید و در حین مکالمه هر دو عصبی می‌ شوید، در این زمان بهتر است خانه را برای ساعاتی ترک کنید و ادامه مکالمه را به زمان دیگری موکول نمایید.

همواره به خاطر داشته باشید هنگامی که تنش‌ها بالا بگیرد، شما به درستی نمی‌ توانید با یکدیگر صحبت کنید و ممکن است دلخوری و ناراحتی پیش بیاید؛ بنابراین بهتر است کمی پیاده روی کنید، یا تمرینات مدیتیشن انجام دهید و بعد از این که آرام شدید دوباره با هم گفت گو کنید.

۷) برای برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه تان شنونده خوبی باشید و فقط به دنبال حرف زدن نباشید

یکی از مشکلات اصلی که مردم هنگام برقراری ارتباط با فرد مورد علاقه شان دارند این است که آن‌ها واقعا شنونده خوبی نیستند. مطمئنا، این افراد به طور کلی آن چه دیگری می‌ گوید را می‌ شوند، ولی به جزئیات توجه نمی‌ کنند و فقط به دنبال فرصتی برای جواب دادن هستند.

از این رو توصیه ما به شما این است که ذهن خود را جمع کنید و فقط به آن چه به شما گفته می‌ شود گوش کنید. وقتی فرد دیگری در حال صحبت کردن است، پس از اتمام حرف هایش لحظه‌ ای مکث کنید و حرف‌ های او را در ذهن خود پردازش نمایید، سپس یک پاسخ کاملا مناسب ارائه دهید.


امیدواریم موارد ذکر شده در بالا برای شما مفید و کاربردی باشد و از این که تا پایان این مطلب از سایت اینجا زنونس با ما همراه شدید از شما سپاس گذاریم، برای خواندن سایر مطالب بخش روانشناسی همراه ما باشید.


سپیده
کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات، عاشق دنیای برنامه نویسی و کامپیوتر و فعالیت در زمینه های طراحی وب، تولید محتوا، محتوا گذاری، ترجمه، سئو، دیجیتال مارکتینگ و سوشیال مارکتینگ و آشنا با ابزار های گوگل مانند Google Analytics، Google trend و Google AdWords

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *