با اینجا زنونس همراه باشید تا با روش هایی آسان برای سوزاندن چربی پشت کمر آشنا شوید.

موادی که باعث سوزاندن چربی می‌شوند، داشتن یک برنامه غذایی منظم، ورزش کردن و انجام فعالیت‌های مختلف،روش های موثری هستند که در این بخش از اینجا زنونس با آن ها آشنا می شویم.

روش هایی آسان برای سوزاندن چربی پشت کمر

تمرینات ورزشی

  • تمرین پوش آپ(شنا) را انجام دهید:

    با اینکه بیشتر افراد فکر می‌کنند پوش آپ تنها برای قفسه سینه و نواحی اطراف آن مفید است اما چنین تمریناتی به سوخت وساز چربی در پشت کمر نیز کمک می‌کند.

    مطابق عکس عمل کنید:

    شنا

  • تمرینات پلانک را فراموش نکنید:

    از سر انگشتان دست تا آرنج را بر روی زمین بگذارید و کمر خود را ثابت و پایدار سازید یک موقعیت پوش آپ (شنا) به خود بگیرید.

    موقعیت خود را به مدت ۳۰ ثانیه حفظ کنید.مطابق عکس زیر عمل کنید:

    حرکت پلانک

  • تمرینات یوگا را فراموش نکنید:

    مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که استرس بیش از حد می‌تواند سطح کورتیزول را افزایش دهد.

    کورتیزول هورمونی است که باعث افزایش وزن و چربی می‌شود. از بین بردن استرس و کنترل آن بهترین و ساده ترین روش برای کنترل افزایش وزن است.

    یوگا

  •  تمرینات ورزشی خود را تغییر دهید:

    بیشتر متخصصان توصیه می‌کنند تمرینات کاردیو را به مدت یک ساعت در ۵ روز هفته انجام دهید تا بتوانید به سلامت قلب دست یابید.

    البته باید بدانید که پریدن به تنهایی نمی‌تواند در آب شدن چربی‌های پشت کمر کمکی به شما بکند.

    انجام تمرینات کاردیو (قلبی) تنها یک مزیت خواهد داشت و برای سوزاندن چربی باید تمرینات مختلفی ترکیب گردد.

    رژیم غذایی

  • از سیب زمینی شیرین استفاده کنید:

    به این فکر کنید که می‌توانید چربی‌های خود را با یک کربوهیدرات خوشمزه آب کنید. سیب زمینی شیرین به ارامی هضم می‌شود. همین امر باعث می‌گردد احساس سیری بیشتری داشته باشید و درطول روز انرژی مورد نیاز خود را تامین کنید.سیب زمینی شیرین

     

  • فیبر بیشتری بخورید:

    همانطور که می‌دانید فیبر یک ماده مغذی ارزشمندی است که شما را سیر نگه می‌دارد. استفاده از درشت مغذی‌ها می‌تواند هوس شما به خوردن کربوهیدرات را کمتر کند. جوی دوسر منبع عالی برای فیبر استجوی دوسر

  • چوب غذاخوری چینی را جایگزین چنگال کنید:

    در این میان چنگال باعث پرخوری افراد می‌شود. پس جایگزین کردن آن روش هوشمندانه‌ای برای کاهش وزن است.

  • چای ماچا بنوشید:

    چای سبز ماچا EGCG(یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که سطح هورمون‌های سرکوب کننده گرسنگی را افزایش می‌دهد) بسیار بیشتر نسبت به چای سبز استاندارد است.

     

    یکی از مطالعات انجام شده نشان داده است که نوشیدن این چای بعد از تمرینات ورزشی می‌تواند چربی‌های شما را تا ۲۵ درصد بسوزاند.چای ماچا

  • از نمک پاش استفاده نکنید:

    صرف بیش از حد نمک ( بیشتر از مقدار ۲۳۰۰ میلی گرم در روز) می‌تواند هوس شما به خوردن را بیشتر کند و باعث شود مواد بیشتری بخورید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید: