injazanoonas | اینجا زنونس

چگونه غبغب خود را آب کنیم؟

چگونه غبغب خود را آب کنیم؟

چگونه غبغب خود را آب کنیم؟

غبغب اغلب نتیجه طبیعی پیری یا وزن است. اگر می خواهید سطح چانه خود را باریک کنید، روش های متعددی وجود دارد که می توانید انجام دهید. در این مطلب از اینجا زنونس میخوانیم که چگونه غبغب خود را آب کنیم؟

از آرایش استفاده کنید تا استراتژیک آن را پوشش دهید.

سعی کنید با استفاده از یک پودر که سایه تیره تر از رنگ پوستتان است، غبغب خود را از بین ببرید. پودر باید از گوش به گوش و منطقه گردن مخلوط شود. اگر خودتان بلد نیستید، از یک آرایشگر بخواهید که به شما نشان دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

همچنین استفاده از خط چشم و ریمل مژه و ابرو باعث می شود که چشم ها بزرگتر شوند و چشم را از چانه دور کنند.

از آرایش استفاده کنید تا استراتژیک آن را پوشش دهید.

مدل موی خود را عوض کنید.

از موی کوتاه درست در سطح چانه و یا موهای خیلی بلند اجتناب کنید، زیرا هر دو سبک توجه بیشتری به چانه شما می کشانند.

در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

یک مدل موی زاویه دار که موی بلندتر را در جلو داشته باشید و موهای کوتاهتر در پشت. موی بلندتر در جلو باعث کاهش اندازه و توجه کمتر به چانه می شود.

موهای لایه ای را امتحان کنید، زیرا این مدل مو، چهره را متعادل می کند و از چانه دور می کند.

مدل موی خود را عوض کنید.

گردنبندهای چاکرا نیندازید.

آنها روی گردن تنگ هستند و بر چانه تاکید دارند، پس از انداختن آنها اجتناب کنید.

مطالب مشابه :
چگونه لباس بپوشیم که قد بلندتر به نظر برسیم؟

در لباس پوشیدن دقت کنید.

آیا لباس هایی که می پوشید چانه شما را بزرگتر نشان میدهند ؟

یک گردنبند وسیع و باز را برای جلب توجه بیندازید.

اجتناب از پیراهن های گردن بالا( یقه اسکی )، از جمله یقه دار و مشکی با جزئیات فانتزی.

در لباس پوشیدن دقت کنید.

وضعیت خود را بررسی کنید.

سر خود را بالا بیاورید، شانه ها را باز کنید و ستون فقرات را تکان دهید. اگر در نحوه ی نشستن، راه رفتن و خوابیدن با ستون فقرات تان مشکل دارید بهتر است با یک پزشک مشورت کنید. زیرا وضعیت نشستن و … شما تاثیر زیادی روی انباشته شدن چربی های بدن به خصوص صورت و غبغب دارد.

به یک فیزیوتراپیست حرفه ای مراجعه کنید که می تواند تمرینات ساده اما موثر را توصیه کند تا وضعیت شما را بهبود بخشد.

چانه را بلند کنید.

این تمرین کمک می کند تا ماهیچه ها را در صورت و گردن خود تقویت کنید. برای انجام این کار، پشت و گردن خود را مستقیما روی هم قرار دهید. چانه خود را به سوی سقف بلند کنید و به بالا نگاه کنید. این موقعیت را ۱۰ ثانیه نگه دارید. برای بهترین اثر هر روز، روزی ۱۰ بار این کار را انجام دهید.

مطالب مشابه :
چگونه کمر باریک تری داشته باشیم؟

گردن خود را بچرخانید تا در راستای ستون فقرات تان باشد.

سر خود را به طرف خود چرخانید تا چانه شما به شانه شما نزدیک شود. سر خود را به سمت پایین بکشید و سپس تا طرف دیگر ببرید.
برای بهترین اثر هر روز، روزی ۱۰ بار این کار را انجام دهید.

گردن خود را بچرخانید تا در راستای ستون فقرات تان باشد.

ورزش پاتیس انجام دهید.

پاتیس عضله ای است که گردن شما را از فک پایین می گیرد. گردن خود را راست کنید. تاندون ها را در فک پایین بکشید و لب های خود را روی دندان هایتان بچرخانید. ۱۰ ثانیه نگه دارید، سپس استراحت کنید. این تمرین را ۱۰ بار در روز تکرار کنید.

از یک توپ تنیس استفاده کنید.

آن را در برابر گردن قرار دهید و با چانه خود نگه دارید. چانه خود را در برابر توپ به صورت محکم فشار دهید، سپس کمی آزاد کنید.
این تمرین را ۱۰ بار در روز تکرار کنید.

آدامس بجوید.

این یک تمرین آسان برای از بین بردن غبغب است. آدامس باعث تقویت ماهیچه های صورت و گردن شما می شود و به کاهش چربی های صورت و غبغب کمک می کند.

آدامس بجوید.

ورزش کنید.

بدن شما برای کاهش وزن به کمک تمام بدن نیاز دارد و در نهایت چربی را در ناحیه صورت نیز کاهش می دهد. شروع تمرین منظم با تمرینات قلب و استحکام می تواند به شما صورتی ظریف تر ببخشد.

شنا و دوچرخه سواری همه فعالیتهای قلبی عروقی هستند. برنامه ریزی کنید که یکی از این فعالیت ها را حداقل ۱/۲ ساعت ۴ بار در هفته انجام دهید.

به باشگاه بروید و با یک مربی مشورت کنید تا با روش معمول تمرینات آشنا شوید.

مطالب مشابه :
لاغری صورت با چند تمرین ساده

مصرف کالری خود را محدود کنید.

این باعث کاهش میزان چربی در بدن و چهره شما می شود. گرسنگی خود را با میوه ها، سالاد و مواد کم کالری برطرف کنید.

مصرف کالری خود را محدود کنید.

رژیم غذایی شما باید شامل مقدار زیادی فیبر، میوه ها، سبزیجات و آب باشد. برای مشاوره بهتر، به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید.

به پزشک مراجعه کنید.

اگر غبغب شما با روش های فوق درمان نشد ممکن است شامل یک توده چربی باشد.بهتر است، به پزشک مراجعه کنبد تا شما را معاینه کند و علت اصلی را متوجه شود.

پزشک ممکن است شما را به یک مرکز ماساژ ارجاع دهد که می تواند به طور معقولانه با ماساژ دادن منطقه امتحان کند تا ببیند میتواند مایع را برطرف کند یا نه.

عضلات صورت از عضلات بقیه بدن متفاوت نیستند. اگر با ماهیچه های زیر گردن ورزش نکنید، آنها ضعیف می شوند . “آرام کردن عضلات صورت با یوگا، از جمله فک، چشم و پیشانی، می تواند باعث جلوگیری از بروز چروکهای ناخوشایندی شود “. بدیهی است که یوگا چین و چروک را...
برای ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

پردیس صلواتی
پردیس صلواتی
من پردیس صلواتی دانشجوی کارشناسی مهندسی صنایع در دانشگاه تهران هستم. تخصص‌ها و سوابق کاری من در زمینه‌های "تولید محتوا، ترجمه ، عکاسی، طراحی گرافیک، سئو سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی و تبیلغات آنلاین" است. من همیشه تلاش می‌کنم تا به مسائل جهان اطرافم خلاقانه نگاه کنم و به دنبال کسب تجربه های جدید و ماجراجویانه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *